לכלב אין חוויות "טעמי גורמה" כמו שיש לנו. אפילו השיניים שלו, הן שיניים שאינן יכולות ללעוס ולטחון את המזון אלא רק לחתוך, לגזור את הבשר ולבלוע. לראיה, כאשר הכלב מקיא אתם תמיד מתפלאים ואומרים "תראו הוא אפילו לא לעס את האוכל שלו והקיא אותו בשלמותו אכן חוסר נימוס"! כלב לא לועס את המזון אלא שובר, חותך ובולע כך ממש... אז למה הכלב שלי "מת" על גזר מתוק? הסיבה האמתית הנה אך ורק בגלל שאתם אוכלים אותו!  הוא יאכל כמעט כל מה שמנהיגי הלהקה אוכלים! במילים אחרות כן הוא יאכל גם כרוב חמוץ, מלפפון במלח ופול מצרי בחומוס וביצה קשה! אבל אך ורק אם יראה אתכם אוכלים ואתם תגישו לו גם לטעום... ברור לכול שזה לא בטבע של הכלב לאכול גזר ופול הוא הרי הוא לא נולד ארנב...

למה החתול שלי לא מוכן לאכול כלום מלבד מזון גורמה? גורמה שמורמה. החתול אוכל רק מה שהוא מכיר ויודע שלא יהרוג אותו וזה תמיד עובד אצלו על פי הריח. ריח מוכר, אוכלים! ריח חדש, לא נוגעים! אולי זה רעל?  מה לעשות, חתול, חשדן מטבעו וזה ההיגיון הלוגי שלו.

ולמה אני מתכוון? לכך שבעצם אין כל סיבה באמת להחליף לכלב או לחתול את המזון לו הם רגילים. יש להגיש להם מזון איכותי שהומלץ על ידי וטרינר.

בתחילת הדרך יש לתת מזון המיועד לגורים וזאת עד לגיל הבגרות המינית והפיזית שזה בסביבות גיל שנה ומעלה תלוי בגזע הכלב.

בהמשך יש לתת מזון המיועד לכלבים בוגרים מגיל שנה וחצי לערך ועד גיל  7-8 שנים ולאחר מכן

מזון שמותאם לכלבים מבוגרים, גיל הזהב ועד מאה כעשרים.

כמובן כל זאת בתנאי שהכלב או החתול שלנו בריאים ואין כול צורך במזון רפואי מיוחד

הרעיון שעומד מאחורי הגישה הזו הוא שמערכת עיכול "משועממת" היא מערכת עיכול בריאה

כך נמנע משלשולים, הקאות ושאר מרעין ובישין.

בבקשה רבה !!! אל תחליפו לחיות שלכם את האוכל כי אמרו לכם, כי בא לכם, כי נראה לכם... רגע      לפני שאתם משנים... תתקשרו אלינו למרפאה או לחלופין בואו לשאול כי אנחנו תמיד זמינים עבורכם.